Kamera cyfrowa Blackmagic Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2
![Image](https://images.morele.net/description/0b/0bfe1e2fc2c532aab1a468061b1e0c3a.jpeg)
Kamera filmowa Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K G2
Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2 to zaawansowana technologicznie, przenośna cyfrowa kamera filmowa 6K z sensorem HDR o rozdzielczości 6144 x 3456 pikseli. Wyposażona w mocowanie obiektywu EF i zdolność nagrywania bezpośrednio na dyski USB typu C. Ten model posiada regulowany ekran dotykowy i wydłużony czas pracy dzięki większej pojemności akumulatora. Możliwe jest również podłączenie opcjonalnego wizjera OLED.
Cechy kamery
- Rozmiar efektywny czujnika – 23,10 mm x 12,99 mm (Super 35)
- Mocowanie obiektywu – Aktywne mocowanie EF.
- Sterowanie obiektywem – Przysłona, ostrość i zoom na obsługiwanych obiektywach.
- Zakres dynamiczny – 13 stopni
- Podwójne natywne ISO – 400 i 3200
- Rozdzielczość nagrania
6144 x 3456 (6K) do 50 kl./s
6144 x 2560 (6K 2,4:1) do 60 kl./s
5744 x 3024 (5,7K 17:9) do 60 kl./s
4096 x 2160 (4K DCI) do 60 kl./s
3840 x 2160 (Ultra HD) do 60 kl./s
3728 x 3104 (3,7K 6:5 Anamorficzny) do 60 kl./s
2868 x 1512 (2,8K 17:9) do 120 kl./s
1920 x 1080 (HD) do 120 kl./s
- Liczba klatek na sekundę
Maksymalny klatkaż sensora zależy od wybranej rozdzielczości i kodeka. Obsługuje klatkaż projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 kl./s.
Klatkaż off-speed do 60 kl./s w 6K 2,4:1, 120 kl./s w 2,8K 17:9 i 1080 HD.
- Wbudowane filtry ND – Brak
- Ostrość – Autofokus dostępny w kompatybilnych obiektywach.Sterowanie przysłoną – Koło przysłony i slider na ekranie dotykowym do ręcznej regulacji przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie, przycisk przysłony do natychmiastowego automatycznego ustawiania przysłony w kompatybilnych obiektywach.
- Wymiary ekranu – 5” 1920 x 1080.
- Rodzaj ekranu – Pojemnościowy ekran dotykowy LCD.
- Obsługa metadanych – Automatycznie uzupełniane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów EF. Automatyczny zapis ustawień kamery i danych z kart, takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i notatki specjalne. LUT 3D można także osadzić w metadanych plików Blackmagic RAW.
- Kontrolki – Menu ekranu dotykowego na 5″ ekranie. 1 x wyłącznik zasilania, 1 x przycisk nagrywania, 1 x przycisk kadrów, 1 x pokrętło przewijania z przyciskiem wbudowanym w uchwyt, 1 x przycisk ISO, 1 x balans bieli, 1 x przycisk migawki, 3 x konfigurowalne przyciski Fn, 1 x przycisk przysłony IRIS,1 x przycisk wysokiego klatkażu (HFR), 1 x przycisk zoomu, 1 x przycisk menu, 1 x przycisk odtwarzania.
- Timecode – Bardzo dokładny timecode. Mniej niż 1 klatka opóźnienia co 8 godzin.
![Image](https://images.morele.net/description/df/df1ba25093d864496d0cdda66c678b47.jpeg)
Porty i złącza
- Całkowita liczba wejść wideo – brak.
- Całkowita liczba wyjść wideo – 1 x HDMI do 1080p60
- Analogowe wejścia audio
- 2 x analogowe mini XLR przełączalne pomiędzy poziomem liniowym i mikrofonowym z zasilaniem fantomowym. 1 x wejście stereo 3,5 mm XLR i wejście 3,5 mm stereo może być także używane jako wejście kodu czasowego.
- Wszystkie wejścia audio mogą być również używane dla wejścia kodu czasowego.
- Analogowe wyjścia audio – 1 x jack 3,5 mm do słuchawek.
- Interfejs komputera – USB typu C do nagrywania na dyski zewnętrzne, sterowania kamerą PTP i aktualizacji oprogramowania.
Dźwięk
- Mikrofon – wbudowany mikrofon stereo.
- Wbudowany głośnik – 1 x głośnik mono.
Standardy
- Standardy wideo SD – Brak.
- Standardy wideo HD – 1080p23,98, 1080p24, 1080p25, 1080p29,97, 1080p30, 1080p50, 1080p59,94, 1080p60
- Standardy wideo Ultra HD – 2160p23,98, 2160p24, 2160p25, 2160p29,97, 2160p30, 2160p50, 2160p59,94, 2160p60
- Standardy DCI 4K – 4Kp23,98 DCI, 4Kp24 DCI, 4Kp25 DCI, 4Kp29,97 DCI, 4Kp30 DCI, 4Kp50 DCI, 4Kp59,94 DCI, 4Kp60 DCI
Media
- 1 x slot karty CFast, 1x slot karty SD UHS-II,1 x port USB typu C 3.1 Gen 1 dla zewnętrznych nośników do nagrywania Blackmagic RAW i ProRes.
- Format nośników danych – Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac).
Obsługiwane kodeki
- Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1,
- Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1,
- Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1,
- Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1,
- Blackmagic RAW Constant Quality Q0,
- Blackmagic RAW Constant Quality Q1,
- Blackmagic RAW Constant Quality Q3,
- Blackmagic RAW Constant Quality Q5,
- ProRes 422 HQ QuickTime,
- ProRes 422 QuickTime,
- ProRes 422 LT QuickTime,
- ProRes 422 Proxy QuickTime.
Sterowanie
Sterowanie zewnętrzne – Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu.
Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu. Sterowanie za pomocą iPada, sterowanie przez Bluetooth, sterowanie kamerą PTP przez USB. Zewnętrzne sterowanie niektórymi ustawieniami kamery, ostrością, przysłoną i zoomem z kompatybilnymi obiektywami, korektorem kolorów, tally oraz uruchamianiem i zatrzymywaniem wewnętrznego nagrywania w przypadku użycia z kompatybilnym ATEM i ATEM Software Control.
Funkcje pamięci masowej
- Rodzaj nośnika pamięci masowej –
1 x CFast 2.0
1 x karta SD UHS-II
1 x szybki port USB typu C dla zewnętrznych nośników.
- Formaty nagrywania
Blackmagic RAW 3:1, 5:1, 8:1, 12:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy 6144 x 3456, 6144 x 2560, 5744 x 3024, 4096 x 2160, 3728 x 3104 i 2868 x 1512 z zakresem dynamiki Film, Extended Video, Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych.
ProRes przy 4096 x 2160, 3840 x 2160 i 1920 x 1080 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D.
- Prędkość zapisywania danych – Częstotliwość zapisu w oparciu o 30 klatek na sekundę.
- 6144 x 3456 (6K)
Blackmagic RAW 3:1 – 323 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 194 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 121 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 81 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 242 do 483 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 162 do 387 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 108 do 277 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 65 do 162 MB/s
- 6144 x 2560 (6K 2.4:1)
Blackmagic RAW 3:1 – 240 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 144 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 90 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 60 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 180 do 359 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 120 do 287 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 80 do 205 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 49 do 120 MB/s
- 5744 x 3024 (5.7K 17:9)
Blackmagic RAW 3:1 – 264 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 159 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 100 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 67 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 198 do 396 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 133 do 317 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 89 do 227 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 54 do 133 MB/s
- 4096 x 2160 (4K DCI)
Blackmagic RAW 3:1 – 136 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 82 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 51 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 35 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 102 do 203 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 68 do 163 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 46 do 116 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 28 do 68 MB/s
Apple ProRes 422 HQ – 117.88 MB/s
Apple ProRes 422 – 78.63 MB/s
Apple ProRes 422 LT – 54.63 MB/s
Apple ProRes Proxy – 24.25 MB/s
- 3840 x 2160 (Ultra HD)
Apple ProRes 422 HQ – 110 MB/s
Apple ProRes 422 – 73.6 MB/s
Apple ProRes 422 LT – 51 MB/s
Apple ProRes Proxy – 22.4 MB/s
- 3728 x 3104 (3.7K 6:5 Anamorficzny)
Blackmagic RAW 3:1 – 177 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 106 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 67 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 45 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 133 do 265 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 89 do 212 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 60 do 152 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 36 do 89 MB/s
- 2868 x 1512 (2.8K 17:9)
Blackmagic RAW 3:1 – 67 MB/s
Blackmagic RAW 5:1 – 41 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 – 26 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 – 17 MB/s
Blackmagic RAW Q0 – 51 do 101 MB/s
Blackmagic RAW Q1 – 34 do 81 MB/s
Blackmagic RAW Q3 – 23 do 58 MB/s
Blackmagic RAW Q5 – 14 do 34 MB/s
- 1920 x 1080
Apple ProRes 422 HQ – 27.5 MB/s
Apple ProRes 422 – 18.4 MB/s
Apple ProRes 422 LT – 12.75 MB/s
Apple ProRes Proxy – 5.6 MB/s
Podane częstotliwości zapisu dla parametru stałej jakości są wyłącznie orientacyjne.
Rzeczywiste częstotliwości zapisu zależą od tematyki obrazu.
Oprogramowanie
- Blackmagic OS
- DaVinci Resolve Studio dla Mac i Windows wraz z kluczem aktywacyjnym
- Blackmagic Camera Setup
- Blackmagic RAW Player
- Wtyczka Blackmagic RAW QuickLook
- Blackmagic RAW SDK
- Test szybkości Blackmagic RAW
Systemy operacyjne
- Mac 11.1 Big Sur,
Mac 12.0 Monterey lub nowsza wersja
- Windows 10 i 11.
Wymagania dotyczące zasilania
- Zasilanie – 1 x zewnętrzny zasilacz 12V.
- Zewnętrzne wejście zasilania – 1 x 2-pinowe złącze blokujące.
- Rodzaj akumulatora – NP-F570.
- Żywotność akumulatora – Około 60 minut (zapis RAW 6K w klatkażu 24 kl./s na CFast 2.0 przy jasności ekranu 50%)
- Moc – 12V-20V.
Opcjonalne akcesoria
- Blackmagic Pocket Cinema Camera Pro EVF
- Blackmagic Pocket Camera Battery Pro Grip
Raty dla biznesu
![LeaseLink](https://morele.net/assets/src/images/installment/leaselink.png)
Sfinansuj wszystko w Ratach dla Firm w 7 minut!
-
Na cały asortyment sklepu wraz z usługami.
-
Umowę zatwierdzasz online, a cały proces od A do Z to tylko kilka minut.
-
Jesteś właścicielem sprzętu od chwili zakupu, a faktura jest wystawiana na Twoją firmę.
-
Wprowadzasz w koszty firmy jak przy zakupie za gotówkę.
-
Oferta dopasowana do każdego rodzaju firmy, niezależnie od formy prawnej!
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu