{"id":18698,"date":"2021-12-27T12:48:24","date_gmt":"2021-12-27T12:48:24","guid":{"rendered":"https:\/\/scroll.morele.net\/?p=18698"},"modified":"2021-12-29T08:13:15","modified_gmt":"2021-12-29T08:13:15","slug":"tworca-it-takes-two-predzej-da-sie-postrzelic-niz-doda-nft-do-swojej-gry","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scroll.morele.net\/rozrywka\/tworca-it-takes-two-predzej-da-sie-postrzelic-niz-doda-nft-do-swojej-gry\/","title":{"rendered":"Tw\u00f3rca It Takes Two pr\u0119dzej da si\u0119 postrzeli\u0107, ni\u017c doda NFT do swojej gry"},"content":{"rendered":"\n

Za\u0142o\u017cyciel Hazelight Studios, tw\u00f3rc\u00f3w It Takes Two<\/em> wypowiedzia\u0142 si\u0119 krytycznie o niewymienialnych tokenach, us\u0142ugach live-service i projektowaniu gier jako maszynek do zarabiania pieni\u0119dzy.\u00a0<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Zdanie Josefa Faresa, tw\u00f3rcy gry It Takes Two,<\/em> na temat NFT przepe\u0142nia graczy nadziej\u0105. W czasach, w kt\u00f3rych ka\u017cdy kombinuje, jak te niewymienialne tokeny wcisn\u0105\u0107 do swojej produkcji, Fares kontratakuje m\u00f3wi\u0105c, \u017ce wola\u0142by dosta\u0107 \u201estrza\u0142 w kolano\u201d, ni\u017c wprowadzi\u0107 niezbywalne tokeny do w\u0142asnych tytu\u0142\u00f3w.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Josef Fares pot\u0119pia naci\u0105ganie graczy na pieni\u0105dze<\/h2>\n\n\n\n

It Takes Two<\/em><\/strong> zdoby\u0142o statuetk\u0119 dla najlepszej gry roku podczas tegorocznej gali The Game Awards.<\/strong> W tytule nie u\u015bwiadczamy ani \u017cadnych token\u00f3w, ani us\u0142ug live-service, a mimo to w\u0142a\u015bnie Fares odebra\u0142 najwa\u017cniejsz\u0105 nagrod\u0119 w bran\u017cy.<\/p>\n\n\n\n

Jak przyzna\u0142 w wywiadzie dla The Washington Post, gry w pierwszej kolejno\u015bci s\u0105 dla niego form\u0105 sztuki, a dopiero p\u00f3\u017aniej przedsi\u0119wzi\u0119ciem biznesowym<\/strong>. Poza tym pot\u0119pi\u0142 celowe projektowanie ich w taki spos\u00f3b, aby gracz chcia\u0142 p\u0142aci\u0107 deweloperom dodatkowe pieni\u0105dze. Komentuje te\u017c, \u017ce CEO jakiej\u015b wielkiej marki za takie s\u0142owa nazwa\u0142by go zapewne g\u0142upcem, ale w\u0142a\u015bnie takie jest jego stanowisko i zamierza przy nim pozosta\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Za\u0142o\u017cyciel Hazelight Studios zdradzi\u0142 jeszcze, co s\u0105dzi na temat us\u0142ug live-service. Josef Fares nie wspiera tego typu projekt\u00f3w.<\/strong> Nie m\u00f3wi, \u017ce jest to z\u0142e rozwi\u0105zanie w ka\u017cdym przypadku, ale przypomina, \u017ce gracze ju\u017c teraz maj\u0105 ogromny problem z ko\u0144czeniem tytu\u0142\u00f3w \u2013 nawet tych stworzonych dla jednego gracza.<\/p>\n\n\n\n

\n