{"id":18887,"date":"2021-12-29T09:30:04","date_gmt":"2021-12-29T09:30:04","guid":{"rendered":"https:\/\/scroll.morele.net\/?p=18887"},"modified":"2024-05-14T11:17:02","modified_gmt":"2024-05-14T09:17:02","slug":"hideo-kojima-tworzy-dwie-nowe-gry-ambitne-plany-prezesa-kojima-productions","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scroll.morele.net\/rozrywka\/hideo-kojima-tworzy-dwie-nowe-gry-ambitne-plany-prezesa-kojima-productions\/","title":{"rendered":"Hideo Kojima tworzy dwie nowe gry? Ambitne plany prezesa Kojima Productions"},"content":{"rendered":"\n

Hideo Kojima og\u0142osi\u0142, \u017ce 2022 rok b\u0119dzie czasem, w kt\u00f3rym wraz z w\u0142asnym studiem zrobi krok naprz\u00f3d w dziedzinie medi\u00f3w. Jednocze\u015bnie zapowiada prac\u0119 nad dwoma nowymi tytu\u0142ami.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

O planach na przysz\u0142y rok opowiedzia\u0142<\/a> sam Hideo Kojima w wywiadzie dla serwisu Famitsu. Obecnie tw\u00f3rca pracuje nad dwiema produkcjami \u2013 nad czym\u015b wielkim i wymagaj\u0105cym<\/strong>. Dok\u0142adniej wyzna\u0142, \u017ce:<\/p>\n\n\n\n

\n

Pracujemy nad wielkim tytu\u0142em oraz nad wymagaj\u0105cym tytu\u0142em. Ponadto chcieliby\u015bmy, aby by\u0142 to rok, w kt\u00f3rym zrobimy krok naprz\u00f3d w dziedzinie medi\u00f3w i ekspresji, kt\u00f3re r\u00f3\u017cni\u0105 si\u0119 od gier, w kierunku niedalekiej przysz\u0142o\u015bci, w kt\u00f3rej granice rozrywki znikn\u0105.<\/em><\/p>\n<\/blockquote>\n\n\n\n

W kwestii wielkiego tytu\u0142u s\u0105 ju\u017c spekulacje, \u017ce najprawdopodobniej mowa o drugiej cz\u0119\u015bci Death Stranding<\/em><\/strong>. Na razie jednak Hideo Kojima nie zdradzi\u0142 wi\u0119cej szczeg\u00f3\u0142\u00f3w. Tym bardziej wielk\u0105 niewiadom\u0105 pozostaje druga gra. Po wypowiedzi mo\u017cna si\u0119 spodziewa\u0107, \u017ce plany s\u0105 ambitne na tyle, aby wprowadzi\u0107 co\u015b zupe\u0142nie innowacyjnego. Co wi\u0119cej, prezes Kojima Productions podzieli\u0142 si\u0119 przemy\u015bleniami na temat rozwoju przemys\u0142u rozrywkowego w nadchodz\u0105cym roku:<\/strong><\/p>\n\n\n\n

\n

Nadchodz\u0105cy 2022 to rok, w kt\u00f3rym przemys\u0142 rozrywkowy z pewno\u015bci\u0105 zmieni si\u0119 wraz ze streamingiem. Zmiana formy przekazu b\u0119dzie mia\u0142a ogromny wp\u0142yw na samo dzie\u0142o i spos\u00f3b prowadzenia biznesu. To b\u0119dzie rok, w kt\u00f3rym te zmiany b\u0119d\u0105 wyra\u017anie widoczne.<\/em><\/p>\n<\/blockquote>\n\n\n\n

Warto przypomnie\u0107, \u017ce ju\u017c wcze\u015bniej mo\u017cna by\u0142o us\u0142ysze\u0107 o ambicjach zwi\u0105zanych z rozwojem studia. Firma m.in. otworzy\u0142a nowy dzia\u0142 w Los Angeles, kt\u00f3ry ma si\u0119 zaj\u0105\u0107 kinematografi\u0105 i muzyk\u0105<\/strong>. Jest to du\u017cy krok, aby wyj\u015b\u0107 poza granice bran\u017cy gier.<\/p>\n\n\n\n

\n

Recently, I've been revising the plan and script, and experimenting with everything else. pic.twitter.com\/aFV5SxOvsr<\/a><\/p>— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) November 24, 2021<\/a><\/blockquote>